Monday, March 7, 2011

UMuR SaYA TaMbaH Satu LAgI

Lahir pada tanggal 6/march/88..kini sudah mencecah usia 23 tahun, Praise to the Lord memberi umur yang panjang. Rasa Cam xpcaya plak diri ini sudah tua..welcome to the club la yea...club orang tua. hehe walaubgmanapun masih BELUM terasa banyak perubahan yang benar-benar saya bangga dengan diri sendiri. Byk hal yg belum dicapai ( senang kata..tanggungjawab sebagai anak blum selesai lagi...) masih jauh perjalanan ku..

seperti perjalanan umur ku semakin lama makin pelan gitu ya..

kalau dulu ketika usia 16 tahun terasa cepat sekali perginya ke umur 20 tahun..tapi skg ni bermula tangga 21tahun seperti waktu itu berjalan dgn lambat sekali..seperti lama betul utk tiba ke umur yg baru..

a thousand thanks to my lovely family yang wish birthday, my parent n my sis..thanks you so much..keluarga terdekat juga..my close frenz..my roomate..my housemate..my classmate dan para sahabat yang mengingati hari bahagia ku ini... I'm really appreciate it k.. beribu-ribu senyuman diwajah ku membaca kiriman birthday wish yg korang semua send...

This time..besday..biasa-biasa aja...x seperti tahun yg lepas2 agak meriah juga...kalau dibandingkan dengan yg lepas..wall di Fb penuh dgn wish drpd kawan-kawan..tapi kali ini mmg sengaja xmau display tarikh lahir..ternyata boleh dihitung orang yang wish..sedikit saja..kalau dulu ya mmg meriah sekali..ramai yang post birtdy wish on my wall....sampai tak terbalas..last2 just "like"..terasa diri glamor..hehhe

kecil..sederhana..meriah bukan itu yang saya harapkan..saya bahagia di hari bahagia saya.. dan yang penting perubahan hidup ke arah yang lebih baik itulah yang perlu difikirkan dan dilakukan (BERANI UNTUK BERUBAH menjadi yang lebih baik )..bagi saya ulangtahun ini sbg alat utk remind diri saya untuk melihat semula apa yang telah dilalui dan apa perancangan tuk hari depan atau apa yg bakal dihadapi kelak..masih belum bersedia meninggalkan usia 22 tahun..banyak hal lagi yang belum saya buat..nieway,  ENTERING the Next Chapter....go go go..yeahhh..

  • Birthday yang paling meriah ketika usia 21 tahun..huhu celebrate dua kali...mmg puas makan kek..
  • Birthday paling unik...sambut di N,S ketika usia 18 tahun ( kek paling kecil, comel kek apolo) saat berjauhan ngn family ada yang sudi mau celebrate birthday saya..thanks guy..mmg xkan lupa la





Inilah my Birthday Cake di N,s  (6/3/06)

     

No comments:

Post a Comment